کشته شدن 22 شبه نظامی و 7 تن از قوای امنیتی در افغانستان

گزارش کارکنان

کابل - طی حوادثی که در بخش های مختلف افغانستان روی داد حداقل 22 شبه نظامی و 7 پرسنل امنیتی کشته شدند.

به گزارش افغانستان تایمز وزارت دفاع (ام اُ دی) با انتشار بیانیه ای در تاریخ 23 سرطان اعلام کرد که قوای دولتی طی مدت زمان 24 ساعت در ولایت مختلف افغانستان حداقل 21 شبه نظامی، به شمول یک قاضی نام نهاد طالبان، را به هلاکت رساندند.

وزارت دفاع افزود که چهار تن از قوای دولتی نیز جان خود را از دست دادند.

به گزارش طلوع نیوز ریاست عمومی امنیت ملی (ان دی اس) با انتشار بیانیه ای در تاریخ 24 سرطان، اعلام کرد که قوای این ریاست عمومی اخیرا چهار تن از اعضای طالبان، به شمول یک تبعۀ تاجیک، را در ولسوالی کوف ولایت بدخشان دستگیر کردند.

به گزارش خامه پرس ریاست عمومی امنیت ملی افزود که یک شهروند تاجیک دیگر هم به داخل نهر پرید و غرق شد.

خامه پرس در تاریخ 23 سرطان گزارش داد که ریاست عمومی امنیت ملی به صورت جداگانه اعلام کرد که قوای این ریاست عمومی اخیرا دو تبعه تاجیک را که برای پیوستن به «دولت اسلامی عراق و شام» (داعش) سفر می کردند، در ولسوالی باتی کوت ولایت ننگرهار دستگیر کردند.

به گزارش خبرگزاری پژواک افغان در همین حال مقامات محلی در تاریخ 23 سرطان اعلام کردند که شبه نظامیان در تاریخ 22 سرطان در ولسوالی جوین ولایت فراه سه افسر پولیس که مصروف محافظت از یک پروژه اعمار سرک بودند را به قتل رساندند.

به گزارش افغانستان تایمز قوای مخصوص مرکز عدلی و قضایی (سی جی تی اف) در بیانیه ای به تاریخ 23 سرطان اعلام کرد که پولیس مبارزه با مواد مخدر طی هفته گذشته نُه مظنون به قاچاق مواد مخدر را در ولایات کابل، هرات، و بغلان دستگیر کردند.

قوای مخصوص مرکز عدلی و قضایی اعلام کرد که پولیس مبارزه با مواد مخدر حدود 568 کیلوگرم تریاک و مقادیر مختلفی مواد مخدر و سلاح را کشف و مصادره کرد.

آیا شما این مقاله را می پسندید؟

0 دیدگاه

شیوه نامۀ بیان دیدگاه ها * نشان دهندۀ فیلد اجباری است 1500 / 1500