کشته شدن 26 شبه نظامی و 15 تن از قوای امنیتی در افغانستان

گزارش کارکنان

کابل -- به گفتۀ مقامات دولتی طی درگیری های اخیر و خشونت های دیگر در ولایات قندوز و جوزجان حداقل 26 شبه نظامی، 15 تن از قوای دولتی، و یک طفل کشته شدند.

به گزارش افغانستان تایمز، وزارت داخله با انتشار بیانیه ای در تاریخ 1 سنبله اعلام کرد که قوای امنیتی حداقل 26 عضو طالبان، به شمول دو فرمانده آنها را اخیرا طی عملیاتی در ولسوالی علی آباد ولایت قندوز به هلاکت رسادند.

خامه پرس در تاریخ 1 سنبله به نقل از وزارت دفاع گزارش داد که در همین حال حداقل 15 سرباز طی مدت زمان 24 ساعت در نقاط مختلف کشور کشته شدند.

شیخ زاهد، فرمانده پولیس ملی افغانستان، در تاریخ 1 سنبله به پژواک افغان گفت که طی درگیری های انجام شده با طالبان در زرخرید، واقع در 7 کیلومتری شهر قندوز، در روزهای 31 اسد و 1 سنبله حداقل 20 افسر پولیس ملی افغانستان کشته یا زخمی شدند.

به گزارش خامه پرس، در خبری دیگر آمده است که رحمت الله ترکستانی، رئیس پلیس ولایت جوزجان، تأیید کرد که انفجار یک بمب دست ساز (آی ای دی) در تاریخ 31 اسد در ولسوالی قوش تپه ولایت جوزجان به کشته شدن یک طفل و زخمی شدن سه طفل دیگر منجر شد. این اطفال در اطراف این بمب دست ساز مصروف بازی بودند که این بمب منفجر شد.

آیا شما این مقاله را می پسندید؟

0 دیدگاه

شیوه نامۀ بیان دیدگاه ها * نشان دهندۀ فیلد اجباری است 1500 / 1500