مرگ 29 شبه نظامی طی عملیات های هوایی و مخصوص در افغانستان

گزارش کارکنان

اروزگان - به گزارش رسانه ها حداقل 29 شبه نظامی، به شمول افراد طالبان و هم جنگجویان «دولت اسلامی عراق و شام» (داعش) طی حملات هوایی در اروزگان و ننگرهار و همچنان در یک عملیات امنیتی ویژه در زابل کشته شدند.

به گزارش خامه پرس وزارت دفاع در تاریخ 29 سنبله اعلام کرد که یک مجتمع شبه نظامیان در حوالی ترین کوت، مرکز ولایت اروزگان، هدف حملۀ هوایی قرار گرفت که طی آن حداقل هفت نفر از قوای طالبان کشته شدند.

به گزارش خامه پرس قول اردوی 201 سیلاب اردوی ملی افغانستان با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که در همین حال قوای هوایی افغانستان (اِی اف اف) در شامگاه 27 سنبله مخفیگاه های شبه نظامیان را در مناطق درۀ مهمند ولسوالی اچین ولایت ننگرهار هدف قرار داده و حداقل 17 شبه نظامی داعش را به هلاکت رساندند.

به گزارش خامه پرس در رویدادی جداگانه ریاست عمومی امنیت ملی (ان دی اس) در تاریخ 29 سنبله از به هلاکت رساندن پنج شبه نظامی وابسته به القاعده طی یک عملیات نظامی مخصوص در ولایت زابل خبر داد.

ریاست عمومی امنیت ملی با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که دو مظنون دیگر هم با واسکت های انفجاری، چندین قبضه اسلحه، و مقادیری مواد دستگیر شدند.

آیا شما این مقاله را می پسندید؟

0 دیدگاه

شیوه نامۀ بیان دیدگاه ها * نشان دهندۀ فیلد اجباری است 1500 / 1500