دستگیری 19 شبه نظامی و اختطافگر مظنون و آزادسازی 37 نفر در افغانستن

گزارش کارکنان

کابل -- قوای امنیتی افغانستان اخیراً حداقل 16 شبه نظامی مظنون و سه اختطافگر مظنون را دستگیر کردند و در همین حال 37 فرد اختطاف شده را در نقاط مختلف افغانستان آزاد نمودند.

به گزارش طلوع نیوز، ریاست عمومی امنیت ملی (اِن دی اس) طی یک بیانیه مورخ 25 عقرب اعلام کرد که پرسنل امنیتی با منهدم کردن سه هسته فعال طالبان در ولایت قندهار 14 مظنون شبه نظامی را دستگیر و یک انبار اسلحه را کشف و ضبط کردند. البته افغانستان تایمز تعداد دستگیر شدگان را 15 نفر گزارش کرد.

به گزارش طلوع نیوز، مظنونان عضو طالبان به قتل هفت وظیفه دار مسلکی اعتراف کردند.

خامه پرس به نقل از مقامات محلی گزارش داد که در همین حال قوای امنیتی در تاریخ 25 عقرب دو پسر 12 و 14 ساله را در ولسوالی آچین ولایت ننگرهار بازداشت نمودند. به گزارش خامه پرس مسئولان امنیتی گفتند که این پسران از اعضای استخدام شده «دولت اسلامی عراق و شام» (داعش) بودند که از ولایت فاریاب به آنجا آمده بودند.

به گزارش خامه پرس، وزارت داخله اعلام کرد که قوای امنیتی افغانستان در شامگاه 25 عقرب 36 فرد ملکی را که در یک زندان تحت کنترل طالبان در ولسوالی گرشک ولایت هلمند بندی بودند، آزاد کردند. شبه نظامیان موفق به فرار شدند.

به گزارش طلوع نیوز، ریاست عمومی امنیت ملی در تاریخ 25 عقرب اعلام کرد که قوای این ریاست اخیرا در ولایت فراه یک پسربچه 6 ساله اختطاف شده را نجات دادند و سه مظنون اختطافگر را بازداشت کردند.

این پسربچه 40 روز پیش اختطاف شده بود.

آیا شما این مقاله را می پسندید؟

0 دیدگاه

شیوه نامۀ بیان دیدگاه ها * نشان دهندۀ فیلد اجباری است 1500 / 1500