کشته شدن یک جنرال اردوی افغانستان در سانحه سقوط هلیکوپتر

خبرگزاری فرانسه/ گزارش کارکنان

کابل -- به گزارش رسانه ها، بر اثر سقوط یک هلیکوپتر در ولایت بادغیس افغانستان در تاریخ 9 قوس یک قوماندان اردوی ملی افغانستان (اِی اِن اِی) کشته شد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، محمد رادمنش، سخنگوی وزارت دفاع، گفت که جنرال محی الدین، قوماندان قول اردوی 207 بود، که در سانحه سقوط یک فروند ام آی-17 جان خود را از دست داد. رادمنش دلیل این سقوط را «نقص تخنیکی» عنوان کرد.

در همین حال، قوای امنیتی طی درگیری های اخیر در ساحات مختلف افغانستان حداقل 23 شبه نظامی را به هلاکت رساندند. به گزارش افغانستان تایمز، حداقل 14 نفر از طالبان و یک افسر پولیس در تاریخ 8 قوس و به دنبال حمله طالبان به پوسته های امنیتی در ولسوالی نیش ولایت قندهار کشته شدند.

به گزارش افغانستان تایمز، مقامات رسمی در تاریخ 9 قوس اعلام کردند که در همان روز قوای امنیتی یک رئیس استخبارات طالبان را در لشکرگاه، واقع در ولایت هلمند، دستگیر کردند و حداقل نُه شبه نظامی به شمول، یک قومادان، را در ترین کوت، واقع در ولایت اروزگان، به هلاکت رساندند.

در خبری دیگر خامه پرس در تاریخ 9 قوس به نقل از عبدالحافظ خاشی، قوماندان پولیس ولایت جوزجان، گزارش داد که طالبان اخیراً یک زوج را در منزلی در ولسوالی آقچه این ولایت به قتل رساندند.

آیا شما این مقاله را می پسندید؟

0 دیدگاه

شیوه نامۀ بیان دیدگاه ها * نشان دهندۀ فیلد اجباری است 1500 / 1500