کشته شدن ده ها شبه نظامی در سر تا سر کشور توسط قوای افغان

سلام تایمز

کابل -- به گزارش رسانه ها، ده ها شبه نظامی طی درگیری ها در ساحات مختلف افغانستان کشته شدند.

به گزارش خامه پرس، دفتر رسانه های دولت ولایت ننگرهار اعلام کرد که قوای امنیتی افغانستان طی مدت 24 ساعت 14 شبه نظامی عضو «دولت اسلامی» (داعش) را در ولسوالی اچین ولایت ننگرهار به هلاکت رساندند.

در میان کشته شدگان چندین جنگجوی خارجی بودند.

خامه پرس به نقل از دولت ولایت ننگرهار گزارش داد که در یک رخداد دیگر در ولایت ننگرهار در روز سه شنبه (27 سرطان) هفت شبه نظامی داعش از اثر انفجار مواد منفجره خودشان در یک منزل در ولسوالی پچیراگام کشته شدند.

خامه پرس همچنان به نقل از مقامات محلی گزارش داد که یک شبه نظامی طالبان سه شنبه دو نفر از رهبران خودش را در یک حمله داخلی در ولسوالی باتی کوت ولایت ننگرهار به قتل رساند.

خبرگزاری پژواک افغان چهارشنبه (28 سرطان) به نقل از دردوی ملی افغانستان گزارش داد که در این حال در ولسوالی گیرو ولایت غزنی قوای افغان طی یک عملیات دو روزه که سه شنبه خاتمه یافت، 24 شبه نظامی طالبان را به هلاکت رساندند.

در یک گزارش نشر شده در روز سه شنبه توسط طلوع نیوز به نقل از مسئولین صحت عامه بغلان نیز آمده است که قوای امنیتی افغانستان که در ولایت بغلان مصروف مبارزه با شبه نظامیان طالبان استند، چهار تن از افراد خود را از دست دادند. تلفات شبه نظامیان گزارش نشده است.

به گزارش خبرگزاری پژواک افغان، در ولایت فاریاب چهار عسکر روز سه شنبه از اثر انفجار یک بمب کنارجاده جان باخته اند و و پنج افسر پولیس نیز در روز دوشنبه (26 سرطان) در حمله طالبان کشته شدند.

آیا شما این مقاله را می پسندید؟

0 دیدگاه

شیوه نامۀ بیان دیدگاه ها * نشان دهندۀ فیلد اجباری است 1500 / 1500