کشته شدن 63 شبه نظامی و 7 سرباز افغان و بازداشت یک قوماندان طالبان

گزارش کارکنان

کابل - حداقل 63 شبه نظامی و هفت سرباز افغان در جریان درگیری کشته شدند. در همین حال قوای امنیتی یک قوماندان طالب متهم به دست داشتن در قتل 30 افسر پولیس محلی افغان (اِی ال پی) را دستگیر کردند.

سلیم صالح، سخنگوی والی ولایت لوگر، در تاریخ 7 اسد به خبرگزاری پژوام افغان گفت که طی یک درگیری که در ولسوالی محمد آغا در ولایت لوگر روی داد قوای امنیتی پنج عضو طالبان، به شمول یک قوماندان، را به هلاکت رساندند.

به گزارش طلوع نیوز، محمد رحیم، ولسوال ولسوالی برکی برک ولایت لوگر، در تاریخ 7 اسد گفت که قوای امنیتی پنج عضو دیگر طالبان را در این ولسوالی کشتند. او افزود که این درگیری ها از تاریخ 6 اسد آغاز شد و در تاریخ 7 اسد نیز هنوز ادامه داشت.

به گزارش خامه پرس وزارت دفاع اعلام کرد که طی عملیات های هوایی و زمینی در نقاط مختلف کشور حداقل 53 شبه نظامی کشته شدند. وزارت دفاع افزود که در این عملیات ها هفت سرباز افغان هم جان خود را از دست دادند.

در همین حال خامه پرس در تاریخ 7 اسد گزارش داد که ریاست عمومی امنیت ملی (ان دی اس) در ولایت هلمند یک قوماندان طالبان متهم به کشتن حداقل 30 افسر ریاست عمومی امنیت ملی را بازداشت کردند.

آیا شما این مقاله را می پسندید؟

0 دیدگاه

شیوه نامۀ بیان دیدگاه ها * نشان دهندۀ فیلد اجباری است 1500 / 1500