رئیس پولیس و رئیس استخبارات تخار از یک بمب گذاری جان به در بردند

گزارش کارکنان

کابل - عتیق الله حیدری، معاون رئیس پولیس ولایت تخار، به خبرگزاری پژواک افغان گفت که رؤسای پولیس و استخبارات ولایت تخار در تاریخ 4 میزان از یک بمب گذاری جان به در بردند، اما دو افسر پولیس کشته شدند.

حیدری گفت که یک ماین در زیر یک تانک در ولسوالی خواجه غور منفجر شد. این انفجار به کشته شدن دو افسر پولیس سوار بر این تانک منجر شد. حاج داود آغا و حاج ابراهیم، روسای پولیس و استخبارات این ولایت، هم سوار بر این تانک بودند، اما بدون جراحت جان به در بردند.

به گزارش خامه پرس قوای امنیتی در تاریخ 5 میزان در ولسوالی بگرام ولایت کابل فردی را که قصد اجرای عملیات انتحاری داشت، به ضرب گلوله از پا درآوردند.

به گفتۀ منابع امنیتی فرد بمب گذار قصد داشت تا موتر خود را منفجر کند، اما پیش از آن که وی بتواند به هدف خود برسد، قوای امنیتی او را شناسایی کرده و کشتند.

به گزارش خامه پرس اردوی ملی افغانستان در تاریخ 4 میزان اعلام کرد که در تاریخ 3 میزان در ولسوالی دنگام ولایت کنر بر اثر انفجار پیش از وقت یک گلولۀ خمپاره که ستیزه جویان در حال انتقال آن بودند، چهار شبه نظامی کشته شدند. در این انفجار حداقل 5 فرد ملکی نیز جان باختند.

آیا شما این مقاله را می پسندید؟

0 دیدگاه

شیوه نامۀ بیان دیدگاه ها * نشان دهندۀ فیلد اجباری است 1500 / 1500