قوای افغانستان ده ها تن از اعضای داعش را در ننگرهار به هلاکت رساندند

گزارش کارکنان

کابل – قوای دولتی افغانستان ده ها تن از افراد «دولت اسلامی عراق و شام» (داعش) را به هلاکت رسانده و یک ولسوال نام نهاد طالبان را در ولایت ننگرهار دستگیر کردند. در همین حال انفجار یک بمب کنار جاده در ولایت فاریاب به کشته شدن دو غیرنظامی منجر شد.

به گزارش خبرگزاری پژواک افغان، دفتر والی ولایت ننگرهار با نشر بیانیه ای در تاریخ 1 اسد اعلام کرد که قوای دولتی اخیرا دست کم 17 عضو داعش را در ولسوالی اچین ولایت ننگرهار به هلاکت رساندند.

در این بیانیه آمده است که قوای دولتی سیستم ارتباطات داعش را در منطقه عملیاتی متذکره منهدم کردند.

در همین حال خامه پرس در تاریخ 31 سرطان گزارش داد که وزارت دفاع از کشته شدن 48 شبه نظامی در عملیات های اخیر خبر داد. امکان دارد که آن 17 فرد کشته شده که توسط پژواک افغان گزارش شده است نیز در شمول این 48 نفر باشند.

از سوی دیگر عطاءالله خوگیانی، سخنگوی والی ننگرهار، در تاریخ 31 سرطان به خبرگزاری پژواک افغان گفت که قوای دولتی به تازگی رحمت الله، معاون ولسوال نام نهاد طالبان در ولسوالی باتی کوت ولایت ننگرهار، را بازداشت کردند. گزارشی از محل دستگیری وی منتشر نشده است.

همچنین طلوع نیوز به نقل از جنرال غلام فاروق، قوماندان قوای ملکی ضدطالبان در فاریاب، گزارش داد که انفجار یک بمب کنار جاده در تاریخ 1 اسد در ولسوالی المر ولایت فاریاب به کشته شدن دست کم دو فرد ملکی منجر شد.

آیا شما این مقاله را می پسندید؟

0 دیدگاه

شیوه نامۀ بیان دیدگاه ها * نشان دهندۀ فیلد اجباری است 1500 / 1500