کشته شدن یک قوماندان پولیس محلی افغانستان و اختطاف 2 پروفیسور خارجی در کابل

گزارش کارکنان

کابل - حداقل دو نفر، به شمول یک قوماندان پولیس محلی افغانستان (اِی ال پی)، اخیرا در افغانستان کشته شدند. در همین حال خلافکاران ناشناس دو پروفیسور خارجی را در کابل اختطاف کردند. همچنین 35 شبه نظامی نیز در ولایت جوزجان خود را تسلیم کردند.

محمد ایوب، رئیس پولیس ولسوالی بگرامی ولایت کابل، در گفت و گو با خامه پرس تأیید کرد که بر اثر انفجار یک بمب کارگذاری شده در در یک موتر اردو در این ولسوالی در تاریخ 18 اسد یک نفر جان خود را از دست داد.

به گزارش خامه پرس سرحدی زواک، سخنگوی والی لغمان، گفت که یک قوماندان پولیس محلی افغانستان در درگیری با طالبان در مهترلام، واقع در ولایت لغمان، در تاریخ 16 اسد جان خود را از دست داد.

به گزارش طلوع نیوز تبهکاران ناشناس در تاریخ 17 اسد در کابل دو پروفیسور خارجی که در پایتخت به کار مصروف بودند را اختطاف کردند.

افغانستان تایمز به نقل از یک مقام ولایتی، گزارش داد که در همین حال حدود 35 ستیزه جو در تاریخ 17 اسد در ولایت جوزجان خود را تسلیم کرده و به پروسۀ صلح پیوستند.

مولوی لطف الله عزیز، والی جوزجان، گفت که به این شبه نظامیان سابق قطعاتی زمین و مقداری دارایی داده خواهد شد تا بتوانند عایدی کسب کنند.

آیا شما این مقاله را می پسندید؟

0 دیدگاه

شیوه نامۀ بیان دیدگاه ها * نشان دهندۀ فیلد اجباری است 1500 / 1500