بازداشت والی نام نهاد داعش در جوزجان و تسلیم شدن زن یک فرمانده داعش

گزارش کارکنان

کابل - به گزارش رسانه های افغانستان یک والی نام نهاد «دولت اسلامی عراق و شام» (داعش) و سه عضو داعش طی حملات اخیر در ولایات ننگرهار و جوزجان دستگیر شدند. در همین حال زن یکی از فرماندهان داعش خود را تسلیم قوای پولیس کرد.

به گزارش افغانستان تایمز ریاست عمومی امنیت ملی در بیانیه ای به تاریخ 26 اسد اعلام کرد که قوای ریاست عمومی امنیتی ملی (ان دی اس) اخیرا سه شبه نظامی عضو داعش را در ولایت ننگرهار دستگیر کردند. ریاست عمومی امنیت ملی افزود که این اعضای داعش دستور داشتند تا در ولسوالی اچین دست به اقدامات تروریستی بزنند.

به گزارش طلوع نیوز محمدرضا غفوری، سخنگوی والی جوزجان، گفت که قوای امنیتی در تاریخ 26 اسد در ولایت جوزجان والی نام نهاد طالبان در آن ولایت را بازداشت کردند.

غفوری گفت که قوای دولتی فرد متذکره را در یک مسجد، جایی که در آن وی مصروف جذب قوای بیشتر بود، دستگیر کردند.

رادیو اروپای آزاد/رادیو آزادی (آر اف ای/آر ال) گزارش داد که در همان روز در ولایت جوزجان زن یک فرمانده داعش خود را تسلیم پولیس نمود و شوهرش را متهم به تحت فشار قرار دادن او برای اجرای بمب گذاری انتحاری کرد.

به گزارش رادیو اروپای آزاد/رادیو آزادی رحمت الله ترکستانی، رئیس پولیس این ولایت، گفت که این زن اظهار داشته که شوهرش از طالبان جدا شده و به داعش پیوسته بود.

آیا شما این مقاله را می پسندید؟

0 دیدگاه

شیوه نامۀ بیان دیدگاه ها * نشان دهندۀ فیلد اجباری است 1500 / 1500