طالبان در بغلان و تخار متحمل تلفات شدیدی شدند

گزارش کارکنان

کابل -- به گزارش طلوع نیوز، طی درگیری های میان شبه نظامیان طالبان و قوای امنیتی در ولایات بغلان و تخار ده ها تن از طالبان کشته شدند. در همین حال، نبرد با طالبان در ولسوالی نادعلی ولایت هلمند و شهر قندوز همچنان ادامه دارد.

به گزارش طلوع نیوز، عبدالستار بارز، والی ولایت بغلان، گفت که قوای امنیتی با اجرای یک عملیات هجوم شبانه در پل خمری، واقع در ولایت بغلان، در تاریخ 31 اسد حداقل 15 تن از شبه نظامیان طالبان را به هلاکت رساندند.

در همین حال طلوع نیوز در تاریخ 1 سنبله گزارش داد که قوای امنیتی همچنان به عملیات خود برای تصفیۀ ولسوالی نادعلی از وجود شبه نظامیان ادامه می دهند.

بنا به یک گزارش منتشره توسط طلوع نیوز در تاریخ 1 سنبله صنعت الله تیمور، سخنگوی والی تخار، گفت که طالبان در ولسوالی خواجه غار این ولایت متحمل تلفات سنگینی شدند. درگیری در این ولسوالی از سحرگاه 1 سنبله آغاز گردیده بود.

یاسین ضیا، والی تخار، گفت که تعداد دقیق تلفات طالبان در این درگیری ها روشن نبوده است و افزود که نیروهای امنیتی جنازۀ شش تن از طالبان را مشاهده کردند. ضیاء افزود که در همین حال چهار تن از قوای دولتی نیز جان خود را از دست دادند.

آیا شما این مقاله را می پسندید؟

0 دیدگاه

شیوه نامۀ بیان دیدگاه ها * نشان دهندۀ فیلد اجباری است 1500 / 1500