کشته شدن 18 تن در خشونت های افغانستان

گزارش کارکنان

کابل - طی خشونت های اخیر افغانستان یک مقام دولتی، 10 فرد ملکی، چهار پولیس، و سه شبه نظامی در نقاط مختلف این کشور کشته شدند.

عمر زواک، سخنگوی والی هلمند، در تاریخ 29 اوت به خبرگزاری پژواک افغان گفت که اخیرا انفجار یک بمب کنار جاده ای در ولسوالی نوا، ولایت هلمند، به کشته شدن شش فرد ملکی منجر شد.

وی گفت که این بمب در نزدیکی یک کمپ اردوی افغانستان کارگذاشته شده بود.

به گزارش خبرگزاری پژواک افغان مقامات دولتی در تاریخ 29 اوت اعلام کردند که طالبان اخیرا دو برادر را از منزلشان در ولسوالی نوا اختطاف کرده و آنها را به قتل رساندند.

در همین حال دکروال محمد معصوم هاشمی، معاون پولیس ولایت هلمند، به خبرگزاری پژواک افغان گفت که وقوع یک انفجار در ولسوالی خان آباد ولایت قندوز در تاریخ 8 سنبله جان حداقل چهار افسر پولیس را گرفت.

خبرگزاری پژواک افغان همچنان به نقل از عبدالرئوف احمدی، سخنگوی پولیس این ولایت، گزارش داد که انفجار سه بمب کنار جاده ای در تاریخ 8 سنبله در ولسوالی شیندند ولایت هرات سبب مرگ دو فرد ملکی و سه شبه نظامی شد.

به گزارش خبرگزاری پژواک افغان، محمد رحیم امین، رئیس اداری ولسوالی برکی برک ولایت لوگر، در تاریخ 8 سنبله گفت که طالبان در تاریخ 7 سنبله رئیس اجرایی این ولسوالی را به ضرب گلوله از پا درآوردند.

آیا شما این مقاله را می پسندید؟

0 دیدگاه

شیوه نامۀ بیان دیدگاه ها * نشان دهندۀ فیلد اجباری است 1500 / 1500