کشته شدن 9 عضو طالبان، یک قاضی ولسوالی، یک امام مسجد، و یک رئیس پولیس در افغانستان

گزارش کارکنان

کابل - به گزارش رسانه ها طی خشونت های اخیر رئیس پولیس ننگرهار، یک قاضی ولسوالی، و یک امام مسجد کشته شدند و در همین حال نُه تن از اعضای طالبان نیز طی عملیاتی در ولایت جوزجان به هلاکت رسیدند.

به گزارش طلوع نیوز مقامات رسمی در تاریخ 20 سنبله اعلام کردند که قوای امنیتی نُه عضو طالبان را اخیرا در ولسوالی فیض آباد ولایت جوزجان به هلاکت رساندند.

به گزارش طلوع نیوز مقامات رسمی تأیید کردند که برید جنرال زورآور زاهد، رئیس پولیس ولایت ننگرهار، در تاریخ 21 سنبله بر اثر انفجار یک بمب کنار جاده در ولسوالی حصارک این ولایت جان خود را از دست داد. به گفتۀ مقامات رسمی زاهد برای سرکشی به یک پوسته امنیتی در حرکت بود که موترش به یک ماین زمینی اصابت کرد.

عبدالله معصومی، ولسوال ولسوالی خواجه سیزپوش ولایت فاریاب، به خبرگزاری پژواک افغان گفت که در حادثه ای جداگانه یک قاضی ولسوالی به نام قاضی جلال در تاریخ 20 سنبله به ضرب گلوله کشته شد.

به گفتۀ مقامات رسمی شبه نظامیان قبلا یکبار جلال را اختطاف کرده و سه ماه نگه داشته بودند.

به گزارش خبرگزاری پژواک افغان حاجی نسیم، ولسوال ولسوالی مهمندره ولایت ننگرهار، در تاریخ 21 سنبله گفت که در اولین ساعات همان روز یک امام مسجد در این ولسوالی به ضرب گلوله کشته شد.

آیا شما این مقاله را می پسندید؟

1 دیدگاه

شیوه نامۀ بیان دیدگاه ها * نشان دهندۀ فیلد اجباری است 1500 / 1500

متن از لحاظ نوشتاری خوب است و شما پشتو را بسیار خوب نوشته اید. اما در این گزارش یک اشتباه وجود دارد: موتر جنرال زرآور زاهد با بمب اصابت نکرد. یکی از محافظان جنرال زرآور زاهد گفته است که جنرال پای پیاده به طرف یک پوسته امنیتی می رفت که بمبی بالای او منفجر شد. اگر دقت در یک گزارش و خبر لحاظ گردد اعتبار رسانه ای هم همراه با آن افزایش خواهد یافت. با تشکر فراوان از کوشش های شما.

پاسخ