کشته شدن 9 نفر به شمول یک قوماندان پولیس محلی افغانستان و انفجار یک امام بارگاه توسط شبه نظامیان

گزارش کارکنان

کابل - به گزارش خبرگزاری پژواک افغان یک قوماندان پولیس محلی افغانستان به همراه دو محافظ خود، و همچنان دو فرد ملکی و چهار ستیزه جو در ولایات مختلف افغانستان کشته شدند. در همین حال شبه نظامیان یک امام بارگاه را در ولایت لوگر انفجار دادند.

مقامات رسمی به خبرگزاری پژواک افغان گفتند که حداقل دو فرد ملکی و همین تعداد شبه نظامی در تاریخ 28 سنبله طی دو حادثۀ خشونت بار جداگانه در ولسوالی شاه‌ولی‌کوت ولایت قندهار کشته شدند.

به گفتۀ مقامات امنیتی افراد ملکی متذکره بر اثر اصابت موترشان با یک ماین در منطقۀ اندرانو جان خود را از دست دادند. دو شبه نظامی متذکره هم طی درگیری با قوای امنیتی در منطقۀ سیاسنگ این ولسوالی کشته شدند.

خبرگزاری پژواک افغان به نقل از غلام جیلانی فراهی، معین رئیس پولیس ولایت زابل، گزارش داد که طی حملۀ طالبان در مرکز ولسوالی شاه جوی ولایت زابل در تاریخ 28 سنبله یک قوماندان پولیس محلی افغانستان (اِی ال پی) و دو تن از محافظانش کشته شدند.

فراهی اضافه کرد که در رویدادی جداگانه دو شبه نظامی در جریان یک درگیری با قوای امنیتی در منطقۀ کاتیلی مانده بین قلات، مرکز ولایت، و ولسوالی سیوری کشته شدند.

در همین حال محمد رحیم امین، ولسوال ولسوالی برکی برک ولایت لوگر، به خبرگزاری پژواک افغان گفت که بر بنیاد گزارش های موجود شبه نظامیان طالبان در شب 27 سنبله یک امام بارگاه را در این ولسوالی انفجار دادند.

آیا شما این مقاله را می پسندید؟

0 دیدگاه

شیوه نامۀ بیان دیدگاه ها * نشان دهندۀ فیلد اجباری است 1500 / 1500