تروریسم

زن آمریکایی گروگان شده نزد شبکهء حقانی جزئیات تجاوز جنسی و لت و کوب را بیان کرد

خبرگزاری فرانسه

کیتلین کولمن به تاریخ ۲۹ عقرب جنایات را که طالبان بر او اعمال کرده بودند در مصاحبه با تلویزیون اِی بی سی بازگو کرد. [اِی بی سی نیوز]

کیتلین کولمن به تاریخ ۲۹ عقرب جنایات را که طالبان بر او اعمال کرده بودند در مصاحبه با تلویزیون اِی بی سی بازگو کرد. [اِی بی سی نیوز]

نیویارک -- یک زن آمریکایی که مدت پنج سال در اسارت جنگجویان وابسته با طالبان بود می گوید که در مدت اسارت مورد خشونت و آزار جنسی قرار گرفته و پسرک خوردش زیر ضرب و شتم قرار گرفته است.

کیتلین کولمن و شوهر کانادایی اش جاشوا بویل در سال ۲۰۱۲ وقتی -- به دلایل که هنوز نامعلوم است -- در ساحات دوردست افغانستان مصروف سفر بودند، توسط شبکهء حقانی اختطاف شدند.

رهبری شبکهء حقانی در دست سراج الدین حقانی است که معاون رهبر طالبان افغان نیز می باشد.

اسارت این خانواده ماه قبل در پاکستان خاتمه یافت و آنها اکنون تلاش می کنند زنده گی شان را در کانادا از سر آغاز کنند.

کولمن ۳۱ ساله در مدت اسارت سه طفل را به دنیا آورد.

بعد از آنکه این فامیل ماه گذشته به کانادا عودت کرد بویل ۳۴ ساله اختطاف کنندگان شان را به قتل طفل دختر خود بر اثر «سقط جنین اجباری» و تجاوز جنسی به خانمش متهم کرد.

کولمن در یک مصاحبهء تلوزیونی که دوشنبه (۲۹ عقرب) نشر یافت به خبرگزاری اِی بی سی گفت: «آنها به داخل اتاق من آمدند و شوهرم را به زور بردند، او را به خارج اتاق کشیدند و یکی از نگهبانان من را بر زمین انداخت و لت و کوب کرد. او فریاد می زد: من تو را خواهم کشت. من تو را خواهم کشت.»

«همان زمان بود که تجاوز اتفاق افتاد. دو مرد این کار را کردند. بعد هم نفر سوم پهلوی دروازه بود. و بعد از آن آن حیوانات وحشی حتی لباس هایم را هم به من ندادند.»

کولمن گفت: «آن وضعیت، یعنی وحشت دائم، برای زنده گی یک طفل غیر قابل تحمل بود.»

او گفت که نگهبانان «در برخی موارد حتی با اطفال هم به خشونت بسیار زیاد رفتار می کردند.» وی اظهار داشت که نگهبانان با چوب پسرک شان را که اکنون چهار ساله است می زدند و او و شوهرش را نیز لت و کوب می کردند.

او به اِی بی سی نیوز گفت: «من را لت و کوب می کردند و یا هم بر زمین می انداختند.»

به گفته بویل، وقتی کولمن برای محافظت از اطفال اش مداخله کرد استخوان رُخسار و هم سه انگشت اش شکستند.

آیا شما این مقاله را می پسندید؟

1 دیدگاه

شیوه نامۀ بیان دیدگاه ها * نشان دهندۀ فیلد اجباری است 1500 / 1500

واعیعا این عمل جنایت کاران، بلا خص شبکه حقانی سالهاست ازاین عمل ننگین ضدانسانی بالای اشخاص بيدفاع چه خارجی چه داخلی بالای انسانها انجام دادند. عمل این شبکه های تروریستی؛ چه بالای خارجی ( کفر )، وچه بالای مسلمان انجام بگیرد عمل ضدانسانی است، حریم خصوصی افراد ازهرگروه وتباریکه باشد دربرابر ديگران مصونيت دارد. عاملین چنین قضایا باید دادگاه بین المللی مورد پیگردقانونی صورت بگیرد.

پاسخ