کشته شدن 31 شبه نظامی، 2 فرد ملکی، و یک قوماندان پولیس محلی در افغانستان

گزارش کارکنان

کابل - طی خشونت های اخیر در نقاط مختلف افغانستان حداقل 31 شبه نظامی، دو فرد ملکی، و یک افسر پولیس محلی افغانستان (اِی ال پی) کشته شدند.

طلوع نیوز به نقل از عبدالرئوف تاج، فرمانده پولیس ولایت بادغیس، گزارش داد که قوای امنیتی در تاریخ 27 سرطان در ولسوالی جاوند ولایت بادغیس حداقل نُه طالب را که به پولیس حمله کرده بودند، به هلاکت رساندند. مابقی شبه نظامیان از محل گریختند.

محبوب الله سیدی، رئیس اداری ولسوالی قلعه زال ولایت قندوز، به خبرگزاری پژواک افغان گفت که در یک حملۀ دیگر قوای طالبان که در تاریخ 28 سرطان در ولسوالی متذکره روی داد یک افسر پولیس محلی افغانستان (اِی ال پی) و سه شبه نظامی کشته شدند.

به گزارش افغانستان تایمز دولت ولایت هلمند با نشر بیانیه ای اعلام کرد که قوای امنیتی افغان در تاریخ 27 سرطان حداقل 16 شبه نظامی را در ولسوالی های سنگین و مارجه ولایت هلمند به هلاکت رساندند.

خبرگزاری پژواک افغان نیز با نقل از سخنگوی والی لوگر و همینطور شاهدان عینی گزارش داد که انفجار یک بمب کنار جاده در تاریخ 27 سرطان در ولسوالی چرخ ولایت لوگر موجب کشته شدن یک پدر و پسر که سوار بر موترسیکل بودند، شد.

به گزارش خبرگزاری پژواک افغان صمیم خپلواک، سخنگوی والی قندهار، گفت که ماموران ریاست عمومی امنیت ملی (ان دی اس) اخیرا در جریان یک تیراندازی در شهر قندهار یک مرد مسلح را به هلاکت رساندند.

در همین حال افغانستان تایمز به نقل از یک بیانیۀ دولت ولایت پکتیکا گزارش داد که دو شبه نظامی در تاریخ 26 سرطان در این ولایت بر اثر انفجار بی وقت بمب کنار جاده خود کشته شدند.

آیا شما این مقاله را می پسندید؟

0 دیدگاه

شیوه نامۀ بیان دیدگاه ها * نشان دهندۀ فیلد اجباری است 1500 / 1500