قوای امنیتی افغانستان 58 شبه نظامی و 45 قوماندان طالبان را به هلاکت رساندند

گزارش کارکنان

کابل - حداقل 58 شبه نظامی در مدت زمان 24 ساعت در نقاط مختلف افغانستان کشته شدند. همچنین 45 تن از قوماندانان طالبان، به شمول والی های نام نهاد طالبان و معاونان آنها، طی چهار ماه گذشته به هلاکت رسیدند.

به گزارش افغانستان تایمز وزارت دفاع در تاریخ 28 سرطان اعلام کرد که قوای امنیتی این کشور 58 شبه نظامی را در ولایات مختلف این کشور به هلاکت رساندند. در این میان چهار تن از قوای دولتی هم جان باختند.

قابل ذکر است که امکان دارد برخی از این تلفات در گزارش های مختلف دوبار محاسبه شده باشند. طلوع نیوز به نقل از اردوی ملی افغانستان (اِی ان اِی) گزارش داد که در نبردهای بین طالبان و قوای امنیتی در تاریخ 28 سرطان در ولسوالی قلعه زال ولایت قندوز حداقل هشت شبه نظامی و یک سرباز کشته شدند.

به گزارش طلوع نیوز عمر زواک، سخنگوی والی هلمند، گفت که قوای امنیتی طی یک حملۀ شبانه در تاریخ 28 سرطان در ولسوالی نهر سراج ولایت هلمند شش شبه نظامی را به هلاکت رساندند.

بنا به گزارش مورخۀ 28 سرطان طلوع نیوز، وزارت داخله (ام اُ آی) اعلام کرد که در جریان عملیات های ضدتروریستی چهار ماه گذشته در افغانستان اقلا 45 قوماندان طالبان، به شمول والی های نام نهاد ولایات قندهار، غزنی، و هلمند، و نیز معاونان والی های نام نهاد ولایات فراه و کابل کشته شدند.

آیا شما این مقاله را می پسندید؟

0 دیدگاه

شیوه نامۀ بیان دیدگاه ها * نشان دهندۀ فیلد اجباری است 1500 / 1500