متلاشی شدن یک باند تروریستی در لغمان و تسلیم شدن 62 تن از طالبان در سر پل

گزارش کارکنان

کابل -- یک گروه تروریستی سه نفره در لغمان متلاشی شد. در همین حال 62 تن از طالبان در ولایت سر پل خود را به قوای امنیتی تسلیم کردند تا به پروسۀ صلح ملحق شوند.

به گزارش افغانستان تایمز، ریاست عمومی امنیت ملی (ان دی اس) با انتشار بیانیه ای در تاریخ 26 میزان اعلام کرد که در پی دستگیری یک باند سه نفرۀ شبه نظامیان که مطابق گزارش ها برای اجرای حملات انتحاری با استفاده از یک موترسیکل پر از مواد منفجره و یک بمب مغناطیسی در شهر مهترلام ولایت بغلان پلان ریزی کرده بودند، این پلان تروریستی ناکام شد.

به گزارش خامه پرس بر اثر حمله با بمب به موتر محمد خان، مشاور معین رئیس اجرایی دولت، در ساحۀ تایمنی شهر کابل در تاریخ 27 میزان یک نفر مجروح شد.

در همین حال خبرگزاری پژواک افغان در تاریخ 26 میزان به نقل از محمد ظاهر وحدت، والی سرپل، گزارش داد که یک گروه 62 نفره طالبان از ستیزه جویی دست کشیده و اسلحه خود را زمین گذاشتند.

وحدت گفت که این گروه طی مدت سه سال گذشته در ساحۀ شیرام این ولایت فعالیت داشت. او افزود که شبه نظامیان تسلیم شده بالغ بر 32 قبضه کلاشنیکوف، دو قبضه ماشیندار، دو موشک انداز، و مقادیر دیگری تجهزات و ادوات نظامی را به قوای امنیتی تحویل دادند.

آیا شما این مقاله را می پسندید؟

0 دیدگاه

شیوه نامۀ بیان دیدگاه ها * نشان دهندۀ فیلد اجباری است 1500 / 1500