بمب گزاری در کابل که کارمندان یک تلویزیون را مورد هدف قرار دادند، ۲ افغان را کشت

ای اف پی

کابل – بر اثر انفجار یک بمب بر موتر کارمندان یک دستگاه تلویزیون افغان در کابل، دست کم دو تن افغانها به روز یکشنبه (۱۳ اسد) کشته شدند.

نصرت رحیمی، سخنگوی وزارت داخله گفت، این «بمب چسپکی» – یک نوع وسیله خانه بافت که بسیاری اوقات توسط مقناطیس بر روی عراده جات چسبانده میشود – در حدود ساعت ۵:۳۰ بعد از ظهر منفجر شد.

وی در اشاره به یک ساحهٔ مزدحم در کابل گفت، یک «بس که کارمندان تلویزیون خورشید را انتقال میداد، در ساحهٔ تایمنی منفجر شد.»

«در نتیجه، یک راننده و یک راه رو پیاده کشته شدند، و سه تن دیگر – به شمول کارمندان تلویزیون خورشید – زخم برداشتند.»

ذبیح الله دورآندیش، یک تن ژورنالست تلویزیون خورشید گفت، سه تن از کارمندان تلویزیون خورشید، به شمول یک ژورنالست مجروح شدند.

وی به ای اف پی گفت، «ما در این آواخر یک هشدار را توسط ادارات خدمات امنیتی دریافت کرده بودیم که شاید طالبان ما را مورد هدف قرار دهند.»

بلافاصله هیچ گروهی مسؤلیت این حمله را به عهده نگرفت.

در ماه جوزا، طالبان به تمام چینل های رسانه ای که اعلان های ضد طالبانی را پخش میکنندهشدار داده بودند.

آیا شما این مقاله را می پسندید؟

1 دیدگاه

شیوه نامۀ بیان دیدگاه ها * نشان دهندۀ فیلد اجباری است 1500 / 1500

ترفند تازه طالبان است بخاطریکه مسله تبادله زنداینان است, مسله توافق صلح با امریکاست, مسله کاهش خشونت است, و دیگر مسایل است که نمیخوهند مسولیت را به عهده بگیرند. چون مردم حالا هرکس به طالبان میگویند که تو همراه کافرصلح میکنی و او را نمیکشی و تو واقعا غلام و اجیربیگانگان هستی و برادر مسلمان خود را میکشی. طالب درین قسمت چه پاسخی دارد به مردم؟

پاسخ