تروریسم

تصاویر حمله بر البغدادی منتشر شدند، قرار است خبرچین تا ۲۵ میلیون دالر را دریافت کند

سلام تایمز و ای اف پی

ارتش ایالات متحده به تاریخ ۸ عقرب ویدیو و تصاویر حمله ۴ عقرب توسط نیروهای خاص امریكایی كه منجر به كشته شدن ابوبكر البغدادی رهبر داعش شد، را منتشر كرد. [وزارت دفاع ایالات متحده/ ای اف پی]

ارتش امریكایی به روز چهار شنبه (۸ عقرب) ویدیو و تصاویر حمله ۴ عقرب توسط نیروهای خاص ایالات متحده را كه منجر به كشته شدن ابوبكر البغدادی رهبر داعش شد، منتشر كرد.

تصاویر منتشر شده شامل ویدیوهای سیاه و سفید از سربازان امریکایی هستند که با پای پیاده به این محوطه با دیوار بلند در شمال غرب سوریه که در آن البغدادی لانه کرده بود نزدیک می شوند.

این ارتش ویدیوی حملات هوایی بر یک گروه از جنگجویان ناشناس بر روی زمین را منتشر کردند که بالای چرخبال ها که نیروهای امریکایی را برای حمله به مجتمع البغدادی در ولایت ادلب انتقال می داد، شلیک کردند.

جنرال نیروی دریایی کنت مکنزی، قوماندان فرماندهی مرکزی ایالات متحده گفت، حمله کننده گان امریکایی، مقدار قابل توجهی وسایل الکترونیکی و اسناد را بدست آوردند.

یک تصویری که توسط فرماندهی مرکزی ایالات متحده منتشر شده است، محوطه ای را نشان میدهد که در آن ابوبکر البغدادی رهبر داعش لحظاتی قبل از اینکه نیروهای خاص امریکایی این رهبر تروریست ها را در۴ عقرب بکشند، مخفی شده بود.

یک تصویری که توسط فرماندهی مرکزی ایالات متحده منتشر شده است، محوطه ای را نشان میدهد که در آن ابوبکر البغدادی رهبر داعش لحظاتی قبل از اینکه نیروهای خاص امریکایی این رهبر تروریست ها را در۴ عقرب بکشند، مخفی شده بود.

مکنزی گفت، محققین، البغدادی را از طریق مقایسه با دی ان ای او که در دوسیه وی از زمان بازداشتش در سال ۲۰۰۴ در یک زندان عراق بود، شناسایی کردند.

وی گفت، بقایای جسد البغدادی برای شناسایی پس به پایگاه ابتدایی این حمله منتقل شد و بعداً در ظرف ۲۴ ساعت پس از مرگ وی «مطابق به قوانین منازعه مسلحانه» در دریا دفن شد.

جایزه ۲۵ میلیون دالری

روزنامه واشینگتن پست به روز چهارشنبه گزارش داد، یک خبرچین که اطلاعات مهم را در مورد حرکات البغدادی ارائه کرده است، احتمالاً بخشی از جایزه ویا همه ۲۵ میلیون را به دست خواهد آورد.

در این روزنامه آمده است، این خبرچین یک کارمند داعش بود که خوب جابجا شده و حرکات البغدادی را در اطراف سوریه تسهیل می کرد و در نظارت بر ساختمان مخفیگاه وی در سوریه کمک کرد.

روزنامه افزوده است، این خبرچین در زمانیکه حمله آغاز شد در صحنه بود و دو روز بعد با خانواده اش از ساحه کشیده شد.

در روزنامه آمده است، مردی که واشینگتن مشخص نکرد، احتمالاً جایزه ۲۵ میلیون دالر را که ایالات متحده امریکا روی سر البغدادی گذاشته بود، دریافت خواهد کرد.

بر اساس گزارش این روزنامه، علاوه بر حرکات البغدادی، این خبرچین از تمام اطاق های مخفیگاه آخری البغدادی در سوریه آگاه بود.

این روزنامه گزارش داد، این منبع که یک مقام آن را یک عرب سنی توصیف کرده، پس از آن برعلیه داعش رو آورد که این گروه یک خویشاوند وی را کشت. او را استخبارات کردی آموزش داده بود.

آیا شما این مقاله را می پسندید؟

5 دیدگاه

شیوه نامۀ بیان دیدگاه ها * نشان دهندۀ فیلد اجباری است 1500 / 1500

امريکا فکر ميکند همه مر دوم دنيا چنتاه کو دک است ا

پاسخ

همه اینها فقط تبلیغات هستند. ابوبكر البغدادی و اسامه بن لادن هر دو كسی بودند كه توسط ارتش امریكا آموزش دیدند و آنها اشخاص خودشان هستند، بنابراین این فقط تبلیغ آنها برای پنهان كردن آثار خود و اثبات به جهانیان است كه پاك هستند. در حقیقت، آنها فقط مسلمانان را می کشند و اسلام را بی حرمت می سازند و بازاریابی و فروش سلاح های خود را انجام می دهند. این جنگ توسط شرکت های امریکایی آغاز شده است که سلاح تولید می کنند.

پاسخ

بلاخره آمریکا همه تندروان اسلام را که باعث جنایت جهانی می‌شود از بین خواهد برد.

پاسخ

25 میلون دالر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به نظرام برای نابود کردن حایز جایزه کدام دشواری برایشان وجود ندارد

پاسخ

این تصاویر نمی‌تواند هیچ چیزی را به اثبات برساند.

پاسخ